adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect نرم‌افزار Adobe Connect با نیاز روزافزون به کلاس‌های مجازی آنلاین، کنفرانس‌های وب، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به استفاده از سیستم خود را برای مدیریت و پیاده‌سازی این خدمات احساس کردیم. سیستم کنفرانس وب Adobe Connect معنای واقعی کلاس های ارتباط مجازی و مکالمه آنلاین است. Adobe Connect چیست؟ تمام اتاق های جلسه در یک پوسته چیده شده اند. هر غلاف عملکرد خاصی را انجام می دهد (بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره). Adobe Connect قبلا با نام Adobe Acrobat شناخته می شد، اما نام آن چندین بار تغییر کرده است. Adobe Connect یک سیستم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. امروزه این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است و سیستم Adobe Connect به عنوان بهترین بستر آموزشی شناخته می شود. لطفا از آن استفاده کنید. قابل استفاده در تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید یا IOS اما 2- دستگاه های کامپیوتری با سیستم عامل ویندوز یا مک. ) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی. استفاده از میکروفون و بلندگو در کلاس توصیه نمی شود.4- اینترنت پرسرعت ADSL (موبایل دیتا، وای فای، پهنای باند 512 کیلوبیت بر ثانیه یا بالاتر) برای شرکت در کلاس ها نوع سیستم عامل خود را دانلود و نرم افزار Adobe Connect مناسب را نصب کنید.نام کاربری و رمز عبور برای وارد کردن URL مورد نیاز است. این اطلاعات باید توسط مدرسه شما ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس را در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس مشخص کنید. یک هشدار در پنجره باز ظاهر می شود. در این مرحله توصیه می کنیم برای راه اندازی خودکار نرم افزار گزینه Open with را انتخاب کنید. 2) نرم افزار را روی لپ تاپ خود باز کنید (نرم افزار را با جستجو در منوی استارت باز کنید) یا روی گوشی خود. در صفحه اول باز شده آدرس دریافتی را در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه Continue را فشار دهید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد محیط کلاس شوید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect adobe connect آموزش ایجاد جلسه با Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق جلسه شوید و دیگران را با ایمیل یا پیام فوری دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. پس از ورود به اتاق جلسه، می توانید کارهای رو در رو با شرکت کنندگان انجام دهید.برای مثال، اطلاعات جلسه را وارد کنید، درخواست‌های پیوستن به جلسات را تأیید یا رد کنید، پادها را مجدداً راه‌اندازی کنید، و انواع یادداشت‌ها را تأیید کنید.ابتدا به تب Meetings بروید. لطفا توجه داشته باشید که دسترسی مدیر مورد نیاز است. 2. اگر می خواهید کلاس ها را دسته بندی کنید. برای سازماندهی کلاس های خود روی پوشه جدید کلیک کنید. 3. پس از قرار دادن وبینار مورد نظر در یک دسته، روی New Meeting کلیک کنید تا به مرحله تعریف کلاس مجازی آنلاین بروید. – فیلد URL سفارشی به شما امکان می دهد یک URL خاص را تعریف کنید. – همچنین می توانید در قسمت Summary توضیحاتی در مورد وبینار بنویسید. اگر شرکت کننده بخواهد به وبینار متصل شود این اطلاعات نمایش داده می شود: بخش دسترسی به شما امکان می دهد نوع و روش ورود کاربر را مدیریت کنید. گزینه اول: فقط کاربران تعریف شده و ثبت نام شده می توانند بدون مهمان وارد این کلاس شوند. گزینه دوم: هر کاربری که در سیستم Adobe Connect تعریف شده باشد می تواند وارد شود. گزینه سوم: در صورت تایید اعضا و مهمانان می توانند در کلاس شرکت کنند. گزینه چهارم: چه کسی لینک URL را می داند با کلیک بر روی دکمه Finish کلاس ایجاد می شود و با کلیک بر روی دکمه Next به مرحله بعد (مشخص کردن کاربران از لیست تعریف شده در بالا) منتقل می شوید.شروع یا پایان جلسه حالت مکث را برای محدود کردن موقت دسترسی به اتاق جلسه برای میزبانان و ارائه دهندگان تنظیم کنیدتماس کنفرانس صوتی در انتظار است. حذف تماس کنفرانس صوتی حذف خواهد شد. قرار دادن یک شرکت‌کننده در انتظار: از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان، مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن یک شرکت‌کننده در انتظار را انتخاب کنید. برای تعلیق جلسه روی Hold کلیک کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect نرم‌افزار Adobe Connect شرکت‌کنندگانی که به یک جلسه قطع شده وارد شده‌اند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه Sign Out در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام ارسال شده به شرکت کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect در نرم افزار Adobe Connect، با کلیک بر روی Save Message جلسه پایان نمی یابد. به رابط جلسه برگردید منبع: Koiweb

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت های WhatsApp خود را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر …