نصب نرم افزارهای مهم بعد از تعویض ویندوز برای کاربران مختلف

چنانچه قصد نصب نرم‌افزارهای مهم و اساسی بعد از تعویض ویندوز بر روی سیستم خود را دارید، در ابتدا باید مشخص کنید که تجهیزات سخت‌افزاری استفاده شده بر روی سیستم شما مثلاً مادربرد چیست و به تناسب آنها اقدام به نصب نرم‌افزارهای مختلف بر روی سیستمتان نمایید. مثلاً اگر سیستم شما از نظر سخت‌افزاری ضعیف برخوردار باشد، توانایی اجرای برنامه‌هایی مثل فتوشاپ را نخواهد داشت. چرا که این برنامه‌ها از گرافیک سنگینی برخوردار می‌باشند و برای اجرا نیاز به یک سیستم حداقل متوسط دارند. پس قبل از نصب هر برنامه ای باید حداقل سیستم سخت افزاری مورد نیاز ان را چک کنیم و در صورتی که سیستممان شرایط نصب آن را دارا بود، برای نصب آن بر روی سیستم اقدام کنیم.

علاوه بر این در نظر گرفتن شرایط کاربری که قصد استفاده از آن سیستم را دارد نیز در تعیین نرم‌افزارهای ضروری که پس از نصب ویندوز می‌بایست بر روی سیستم نصب گردد تاثیرگذار می‌باشد. چنانچه شما هم می‌خواهید بدانید این نرم‌افزارها چیستند، پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

نصب نرم‌افزارهای ضروری بر روی سیستم به تناسب نوع کاربری مورد انتظار کاربر از آن

همانطور که می‌دانید کاربران مختلفی از سیستم‌های کامپیوتری برای انجام وظایف مختلفشان استفاده می‌کنند. برخی از کاربران از کامپیوتر برای انجام کارهای گرافیکی و طراحی پوستر و بنر و غیره استفاده می‌نمایند و برخی دیگر از آنها به عنوان یک گیمر حرفه‌ای از کامپیوتر برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده می‌نمایند. این دو مورد تنها دو مثال کوچک از موارد استفاده کاربران مختلف از سیستم‌های رایانه‌ای بود و میزان استفاده از این سیستم‌ها توسط کاربران مختلف برای کاربری‌های گوناگون بسیار بیشتر از این موارد است.

بیشتر بخوانید:  انواع کاردستی های با پنبه

کاربری که از کامپیوتر برای انجام کارهای گرافیکی استفاده می‌کند، نیاز به برنامه‌های مخصوصی برای انجام این کار دارد و برنامه‌هایی که این کاربر به آنها نیاز دارد با برنامه‌هایی که یک گیمر یا یک برنامه نویس برای کار به آنها نیازمند است متفاوت خواهد بود. بنابراین اگر قصد نصب برنامه خاصی بر روی سیستم پس از تعویض ویندوز دارید، حتماً باید نوع کاربری مورد انتظارتان را مشخص کنید و به تناسب آن برنامه‌های متناسب را بر روی سیستمتان نصب نمایید.

یک گیمر پس از نصب ویندوز معمولاً چه نرم‌افزاری را بر روی سیستم نصب می‌کند؟

اغلب گیمرها ترجیح  می‌دهند تا بازی ‌های مختلف را تجربه کنند و بتوانند از اجرای بازی‌ های مختلف بر روی کامپیوتر لذت ببرند. به همین خاطر برنامه ‌های خاصی به بازار عرضه شده‌اند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بتوانند بازی ‌های اندرویدی را در کامپیوتر اجرا نمایند. یکی از این برنامه ‌ها، نرم ‌افزار گیم لوپ است که جزو بهترین شبیه سازهای سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر می‌باشد. پس اگر یک گیمر حرفه‌ای هستید و به تازگی ویندوز خود را عوض کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً نرم ‌افزار گیم لوپ را از منابع معتبر دانلود و بر روی کامپیوترتان نصب کنید تا بتوانید بازی ‌های اندروید را در کامپیوترتان هم بازی کنید.

یک گرافیست بعد از نصب ویندوز معمولاً چه نرم‌افزاری را بر روی سیستم نصب می‌کند؟

گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای از نرم‌افزارهای مختلفی برای انجام پروژه‌های مختلفشان استفاده می‌کنند. اما برنامه فتوشاپ را می‌توان عصای دست گرافیست‌ها و طراحان معرفی نمود. گرافیستان و طراحان از این برنامه برای طراحی ایده‌های خلاقانه خود استفاده می‌کنند. این برنامه به دلیل داشتن ابزارهای بسیار کارآمد این امکان را در اختیار گرافیک گرافیستان قرار داده تا بتوانند طرح‌های زیبا و جذابی را با استفاده از آن خلق کنند. بنابراین اگر شما به عنوان یک گرافیست یا طراح مشغول فعالیت هستید، بلافاصله بعد از نصب ویندوز بهتر است اقدام به نصب نرم‌افزار فتوشاپ بر روی سیستمتان نمایید تا بتوانید از امکانات مختلف آن برای انجام پروژه‌هایتان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  روش درست کردن آبرنگ طبیعی

برای دریافت راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه نصب نرم افزار فتوشاپ بر روی سیستم میتوانید با کارشناسان رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید.

معرفی نرم‌افزارهای کاربردی برای همه کاربران

یک سری از نرم‌افزارها هستند که کاربران مختلف در هر زمینه شغلی که مشغول به کار می‌باشند معمولاً به استفاده از آنها احتیاج پیدا می‌کنند. مثلاً فرقی نمی‌کند که شما یک برنامه نویس باشید یا یک گرافیست! چنانچه نیاز به دانلود یک برنامه یا فایل حجیم از اینترنت را داشته باشید، برای مدیریت فایل‌های دانلودی خود نیاز به نصب نرم‌افزارهایی مثل IDM خواهید داشت. علاوه بر این نرم‌افزارهای آفیس علی الخصوص نرم‌افزار ورد برای تایپ فایل‌های متنی توسط کاربران مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. نرم‌افزارهایی مثل KM Player هم که برای پخش موسیقی و فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز دارای کاربری عمومی بوده و تقریباً همه کاربران سیستم‌های کامپیوتری به استفاده از آن نیاز پیدا می‌کنند.

جمع ‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از نرم‌افزارهای مهمی که پس از نصب ویندوز جدید بر روی سیستم کاربران مختلف با رده‌های شغلی گوناگون می‌بایست بر روی سیستمشان نصب نمایند را به آنها معرفی کنیم. بی شک نرم‌افزارهای کاربردی بسیار بیشتری نیز هستند که با نصب آنها بر روی سیستم می‌توانید از امکاناتشان برای انجام کارهای مختلف خود استفاده نمایید. شما معمولاً پس از نصب ویندوز چه نرم‌افزارهایی را بر روی سیستمتان نصب می‌کنید؟ ممنون می‌شویم نظرات و تجربیات مفیدتان در این خصوص را در بخش کامنت با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید. در آخر از شما متشکریم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید و امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا نرم‌افزارهای کاربردی که پس از نصب ویندوز بهتر است آنها را بر روی سیستم نصب نمایید را شناسایی کنید و با نصب این برنامه‌ها بر روی سیستمتان از امکانات مفیدشان نهایت استفاده را ببرید.

بیشتر بخوانید:  کاردستی با مواد در طبیعت

اگر سوالی درباره نحوه نصب هر یک از نرم افزارهای معرفی شده در این مقاله بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ داشتید، به راحتی می‌توانید با خدمات کامپیوتری رایانه کمک با استفاده از تلفن های ثابت : 9099071540 و شماره: 0217129 برای ارتباط از طریق موبایل تماس بگیرید تا به جواب سوالاتتان برسید و کارشناسان سوالات شما را در کمترین زمان پاسخ دهند و ابهامات شما را برطرف کنند.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

من ویران شده یاد خیالت هستم !

وقتی هستی وقتی میای دیگه حرفی نمیمونه یعنی حوصله ندارم چیزی بگم فقط منم وقتی …