نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم یک ویدیوی عالی همچنین یک فرصت تجاری عالی است. فیلم‌هایی مانند آواتار و شوالیه تاریکی نمونه‌های خارجی هستند، در حالی که سریال‌های اخراج از سیمین و جدایی نادر نمونه داخلی این گونه فیلم‌ها نیستند. در ایران بیشتر فیلم‌های سینماگران بزرگی چون مهرجویی، کیمیایی و کیارستمی بیش از صدها میلیون تومان فروش داشته‌اند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این فیلم ها چگونه به فروش می رسند؟چگونه مخاطبی را که هنوز آنها را ندیده است ترغیب کنیم تا این کار را انجام دهد؟پاسخ به این سوالات یک کلمه است: تبلیغات. فیلمی که تبلیغ نمی شود ممکن است هرگز دیده نشود. خوب این فیلم توسط اسکورسیزی یا در فروشگاه مواد غذایی محلی شما ساخته شده است! یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ فیلم، پوستر است. در این پست یاد بگیرید که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینما بیاورید. A به معنی جلب توجه، Interest به معنای علاقه مند و جالب بودن، D برای میل و A برای عمل و به معنای عملکرد است. و این واکنش است.این فرمول اساس هزاران کمپین تبلیغاتی است. مهمترین مرحله در این فرمول اولین مرحله است.یعنی توجه رهگذران را به خود جلب می کند و آنها را به نگاه تشویق می کنداستفاده از تصاویر تحریک آمیز یا پر زرق و برق برای جلب توجه رهگذران ضروری نیست. اما این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد! بخشی از فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) را می توان در داخل پوستر نشان داد تا به بیننده کمک کند تا داستان فیلم را درک کند. برخی از پوسترهای کلاسیک که هیچ کدام از نظر طراحی فوق العاده زیبا یا نمادین نیستند. اما استعداد زیادی در جلب توجه مردم دارند. استفاده از پس زمینه های زنده و جذاب، تصاویر سر و گردن بازیگران فیلم و نورپردازی یکی از راه هایی است که رهگذران را برای دقایقی به تابلو نگاه کرده و مضمون (مضامین اخلاقی و دراماتیک فیلم ها) را ایجاد می کند. فیلم سینما). به روایت تکیه نکنید، از تصاویر استفاده کنید. این تصویر می‌تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسیده یا چکمه‌های جنگجو از فیلم (یعنی استفاده از تصویری از یک شی از فیلم که به نوعی موضوع فیلم را نشان می‌دهد) یا یک گرافیک ساده (به عنوان مثال، یک پوستر) باشد. حداقل محدود (این پست را ببینید).این روش می تواند به یکباره تاثیر، توجه و علاقه ایجاد کند.بدن جنیفر یک نمونه کلاسیک از یک پوستر نمادین است. در این پوستر جذابیت جنسی از فضا و کنتراست برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. از این پوستر می توانید متوجه شوید که فیلم درباره چیست. این باعث می شود که فیلم به طور گسترده ای برای مخاطبان و طرفداران ژانر ترسناک به فروش برسد. 2) علاقه مند شدن 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی برخورد کنید که در آن استفاده از نمادگرایی و تصاویر انتزاعی با فیلم مطابقت نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک فیلم یک درام یا هیجان انگیز جدی است و نمی توان آن را به صورت نمادین توضیح داد، بهترین ایده استفاده از تصاویری است که به بیننده ایده ای از داستان فیلم بدهد. در پوسترها از تصاویری استفاده شده است که بیننده را در وسط صحنه فیلم قرار می دهد و تنش و انگیزه زیادی را برای تماشای فیلم در بیننده ایجاد می کند.تصویری از یکی از شخصیت های اصلی فیلم در حال حل یک مشکل بزرگ در پوستر Y احساس می کند که باید فیلم را ببیند تا بفهمد چه اتفاقی افتاده است. پوستر اصلی فیلم Innuendo از این روش استفاده کرد.پس از دیدن تصویر بالا، نگاه کنید که مردم چند فیلم را نمی فهمند.متوجه باشید که این فیلم جنبه سورئال یا حتی روانشناختی دارد. این می تواند گرمایش جهانی یا پدیده طبیعی دیگری باشد. در واقع گرافیست ها به عمد بیننده را گیج و فتنه می کنند. زیرا تنها راه رهایی از این کنجکاوی حضور در مقابل گیشه سینماست. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی پوستر فیلم روانشناسی تخیلی است. چنین دانشی به سختی به دست می آید، اما به راحتی با تمرین به دست می آید. شما آزاد هستید که پوستر فیلم مورد علاقه خود را طراحی کنید و برخی از دانش آموزان وقتی پول در میان باشد به تعویق می افتند! ابتدا تمرین کنید، سپس دستورالعمل دریافت کنید، یک کار خوب انجام دهید و در نهایت انتظار پول داشته باشید. در عین حال، این تمرینات مجموعه ای از نمونه های زیبا و خلاقانه را ایجاد می کند. به یاد داشته باشید، نمادها و رنگ های ساده در قلب یک فیلم می توانند تأثیرات فوق العاده ای داشته باشند.اسم کیارستمی به تنهایی کافی است تا طرفدارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد، اما در ممیزی معمولی من چطور؟ من اصلا کیارستمی را نمی شناسم یا از سبک کیارستمی خوشم نمی آید، چطور می توانم او را متقاعد کنم که فیلم را ببیند، اینجاست که ما گرافیست ها باید طرفدار و غیر طرفدار داشته باشیم.همیشه به خاطر داشته باشید که ممکن است کسی جیمز کامرون را نشناسد. پس حتما چیزی را روی پوستر فیلم خود قرار دهید که دیگران را به سمت فیلم بکشاند. اینجا جایی است که اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، آن را ساخته اید… اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ به پوستر Inglourious Basterds در بالا نگاه کنید. این پوستر تبلیغاتی که توسط یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان ساخته شده و در هنر هفتم ساخته شده است، تقریباً همه چیز درباره کارگردان بزرگ است. طرفداران تارانتینو حتی نمی دانستند که این فیلم توسط او ساخته شده است. . از طرف دیگر طرفداران جدید کمتر به داستان کارگردان علاقه دارند. پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ بنابراین تمرکز در اینجا باید روی طرفداران و بینندگان جدیدی باشد که هرگز نام تارانتینو را نشنیده اند. به طور کلی مردم عادی با بازیگران رابطه قوی تری دارند تا با تهیه کنندگان و کارگردانان. بنابراین کشیدن تصویر یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام آنها با حروف بزرگ بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.البته به خاطر داشته باشید که داشتن تصویر یک بازیگر روی پوستر فیلم تنها یکی از راه های جذاب برای ایجاد زرق و برق است.اما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی تمام پوسترهای فیلم ایرانی است. مشکل اینجاست که در سایت افرابی مطلبی در مورد این پوسترها نوشته شده و نویسنده از آنها به عنوان پوسترهای اصلی یاد کرده است. ایران 2.3) سبک: چه یک فیلم هنری باشد یا یک فیلم پرفروش، سبک برای ظاهر و احساس مناسب فیلم مهم است. یک فیلم خاطره انگیز برخی از پوسترها از سبک هنری خارق العاده استفاده می کنند. چیزی که این پوسترها را از یک مسابقه هنری متمایز می کند، هنر است (به معنای کنایه آمیز، یعنی پوسترهایی که فقط هنرمندان می توانند آن را درک کنند، نه مردم عادی). مطالب تبلیغاتی پوستر Watchmen در بالا نمونه ای عالی از این تکنیک است که با موفقیت انجام شده است. طراحان از رنگ زرد همراه با رنگ های سرد پس زمینه برای ایجاد سبکی کمیک استفاده می کنند که برای دوستداران کتاب جذاب خواهد بود. همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان نوع تصاویر فیلم استفاده می کند (یعنی برای نشان دادن مفهوم فیلم، نه تصاویر کتاب).این سازگاری در حدی است که می توان از این پوستر برای کاور دی وی دی و سایر مطالب تبلیغاتی استفاده کرد، تغییر سایز پوستر جلد دی وی دی دشوار است.بسیاری از فیلم های تولید شده از جلد دی وی دی با طرح های متفاوت نسبت به پوسترهای تبلیغاتی استفاده می کنند. با این حال، پوسترها همچنان به عنوان جلد دی وی دی برای فیلم های پرمخاطب و با بودجه بالا استفاده می شوند. این بدان معناست که نقاط برجسته، عناوین و تصاویر پوستر باید به اندازه ای باشد که در یک پوستر غول پیکر ظاهر می شود. یک DVD کوچک قابل مشاهده است. بنر پارک ژوراسیک به این موضوع می چسبد و در برش های بزرگ و کوچک ظاهر خوبی دارد. بنرها برای مدت طولانی استفاده خواهند شد، بنابراین باید واضح و قابل تغییر اندازه باشند. علاوه بر این، حتی کاور نیز به دلایل موجهی این توانایی را دارد که فرآیند جلب توجه و برانگیختن علاقه را طی کند. برخی از پرفروش ترین فیلم های این مجموعه. مثل سریال هری پاتر. از فیلم‌های تجاری و جشنواره‌ای گرفته تا فیلم‌های صرفا تجاری، تعداد کمی می‌توانند فروش خوبی را به اندازه فیلم‌های این مجموعه تضمین کنند. معمولا شماره گذاری می شوند. معمولا یک عنوان بزرگ روی بوم وجود دارد و پوستر نمایش داده می شود.یک تصویر فوراً قابل تشخیص از یک نمونه کامل، سری پوسترهای پدرخوانده است.هر سه با پیشبرد سبک طراحی و بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی خود توجه مخاطب را به خود جلب کرده اند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت های WhatsApp خود را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر …