اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام پروفایل های تجاری را برای کاربران خود معرفی کرد. البته استقبال خوبی از آن خواهد شد، اما بعید است که هنوز اکانت اینستاگرام خود را نفروخته باشید، در این صورت توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در این راهنما توضیح می دهیم که پروفایل تجاری در اینستاگرام چیست، چگونه می تواند برای شما مفید باشد و چگونه یک پروفایل تجاری در اینستاگرام ایجاد کنید.
پروفایل کسب و کار اینستاگرام چیست مطمئناً شما هم عبارات مرتبط با کسب و کارهای اینستاگرامی را شنیده اید و باید اطلاعاتی کم و بیش در مورد آن داشته باشید. تماس با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل احتمالاً صفحاتی را دیده اید که آدرس صفحه را به صورت دکمه تماس با شما یا دکمه ای در بالای صفحه یا پیوندی در بیو خود دارند. برای ورود به نقشه گوگل و مشاهده موقعیت فروشگاه، روی نقشه کلیک کنید. با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های هیجان انگیز و راحت دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند. برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است.شما به راحتی می توانید حساب خود را به یک نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهیددر “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram
از شما می خواهد که صفحه تجاری فیس بوک خود را متصل کنید (توجه داشته باشید: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک خود به یک نمایه تجاری اینستاگرام نیاز دارید).
نمایه/رده شرکت را انتخاب کنید.
اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس). حداقل یکی از این موارد باید تکمیل شود.
همین! اینستاگرام همچنین دارای پستهای ویدئویی است که به شما نشان میدهد چگونه از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به یک حساب شخصی تبدیل شوید – اگر میخواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به یک حساب شخصی تغییر دهید، میتوانید به راحتی این کار را نیز انجام دهید. وارد حساب اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید در بخش تنظیمات کسب و کار، روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنید. Instagram
از شما میخواهد تغییر به یک حساب خصوصی را تأیید کنید. برای تایید روی Undo کلیک کنید.
همیشه می توانید به نمایه کسب و کار خود بازگردید.اکنون که می دانید چگونه آن را تغییر دهید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به خاطر بسپاریدمزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: تجزیه و تحلیل آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به یک پست ارائه می دهند. شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار باعث می شود مشتریان راحت تر شما را به عنوان یک کسب و کار بشناسند. عملکرد خود را در اینستاگرام در هفته گذشته نشان دهید. سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد. پروفایل خود را اضافه کنید وقتی شخصی روی دکمه ای کلیک می کند، می توانید آن را طوری تنظیم کنید که ایمیل بفرستد، تماس تلفنی برقرار کند یا نقشه ای ارائه دهد که مکان فعلی شما را نشان می دهد. صنعت شما در نمایه شما نمایش داده می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد کردید، از شما خواسته شد که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود.میتوانید این اطلاعات را مستقیماً در اینستاگرام ویرایش کنید. قابلیت افزودن لینک به استوریهای اینستاگرام یکی از آزاردهندهترین چیزها در مورد اینستاگرام از دیدگاه بازاریابی این است که پیوندهای قابل کلیک اغلب در دسترس نیستند.تنها لینکی که می توان از آن استفاده کرد لینک پروفایل است. . اما استوری اینستاگرام گزینه دیگری را ارائه می دهد. اخیراً در مورد نحوه استفاده از استوری اینستاگرام صحبت کردیم. یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما است. با این حال، امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام برای همه در دسترس نیست. یک نمایه تجاری با 10000 دنبال کننده الزامی است. محتوای حساس را بررسی کنید صاحبان حساب های تجاری می توانند افرادی را که می توانند از محتوای مارک دار در پست ها استفاده کنند محدود کرده و آنها را به عنوان شریک برچسب گذاری کنند. این یک ویژگی مفید برای جلوگیری از اشتباه کاربران اینستاگرام در تأیید پروفایل خود است. برای مشاهده محتوای تگ شده خود، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. این یک منوی نوار کناری را باز می کند که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید
از اینجا، روی دکمه تنظیمات کلیک کنید و به تنظیمات تجاری بروید. اینجاست که گزینههای محتوای برند خود را میبینید.برای روشن کردن نیاز به تأیید، دکمه جابجایی را فعال کنیدهمچنین میتوانید فهرستی از «حسابهای تأییدشده» ایجاد کنید که میتوانند محتوا را بدون تأیید در حساب شما آپلود کنند.
درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام
.